TOP 33 NAJLEPŠIH FILMSKIH LJUBAVNIH CITATA

Dobrodošli na blog timozesve!

Najveći dar ljubavi je to da sve što dotakne učini svetim!“

Ljubav nas usrećuje, čini da se osećamo živima, daje nam snagu i ulepšava sve oko nas. Ona je čista i iskrena, dolazi spontano i bez razloga, a daje smisao čitavom našem životu.

Svi volimo filmove, a naročito romantične filmove koji nas vode u svet iskrene, beskrajne ljubavi. Romantični filmovi postali su inspiracija, motivacija i model kako bi prava ljubav trebala da izgleda. 

Pročitajte i: 

TOP 10 NAJLEPŠIH ROMANTIČNIH FILMOVA

TOP 1O TUŽNIH ROMANTIČNIH FILMOVA

TOP 50 LJUBAVNIH CITATA

Danas vam predstavljam TOP 33 NAJLEPŠIH FILMSKIH LJUBAVNIH CITATA. Koji je vaš omiljeni ljubavni citat, pišite u komentarima?

TITANIC (1997)
„Osvojiti tu kartu, Rose, bila je najbolja stvar koja mi se dogodila u životu…dovela me do tebe…Moraš mi ukazati ovu čast, Rose. Obećaj mi da ćeš preživeti. Da se nećeš predati, ma šta se dogodilo, ma koliko beznadežno bilo. Obećaj mi sada, Rose, i nikad ne puštaj to obećanje.”

THE VOW (2012)

 “Zaklinjem se da ću ti pomoći da voliš život, da ču te uvek držati sa nežnošću, da ću imati strpljenja koje ljubav zahteva, da ću govoriti kada reči budu potrebne i da ću sa tobom deliti tišinu, da se slažem da se ne slažemo oko Red velvet torte i da ću živeti u toplini tvog srca i uvek ga zvati domom.”

“Zavetujem se da ću te snažno voleti u svim tvojim oblicima, sada i zauvek. Obećavam da nikada neću zaboraviti da je ovo ljubav koja se dešava jednom u životu.”

LETTERS TO JULIET (2010)

“ Ne, ne, ne, jer vidiš da sam našao ljubav svog života, ne bih stajao kao idiot koji šapuće u bašti (kao Romeo). Samo bih je zgrabio sa tog prokletog balkona i završio s tim.”

 “Živim u Londonu, prekrasnom, živopisnom, istorijskom gradu u kojem volim da živim. Ti živiš u Njujorku, koji je veoma precenjen... ali pošto je Atlantski okean malo širok da se prelazi svakog dana, plivanjući, čamcem ili leteći... i ako su ti uslovi neprihvatljivi, odlazak iz Londona će biti zadovoljstvo, sve dok me ti čekaš na drugoj strani. Jer istina je da sam ludo, duboko, istinski, strasno zaljubljen u tebe.”

ME BEFORE YOU (2016)

"Znaš šta, Klark, ti si jedina koja mi daje snagu i želju da se probudim ujutru."

"Lepo je kad neko zapamti sitne detalje o tebi, ne zato što ih stalno ponavljaš već zato što ih zaista zanima."

THE WEDDING DATE (2005)
“Mislim da bi mi nedostajala čak i da se nikada nismo sreli.”

50 FIRST DATES (2004)
“Volim te mnogo, verovatno više nego što bi iko mogao voleti drugu osobu.”

BRIDGET JONES’S DIARY (2001)
“Jako mi se svidjaš. Baš takva kakva jesi.”

WHEN HARRY MET SALLY (1989)
“Kad shvatiš da želiš provesti ostatak svog života s nekim, želiš da ostatak tvog života počne što pre.”

"Volim kako ti je hladno kada je napolju 30 stepeni. Volim što ti je potrebno sat i po da izabereš koji ćeš sendvič da napraviš. Volim te male bore koje su se pojavile na tvom licu. Volim što posle tvog odlaska na svom duksu mogu da osetim tvoj parfem još satima, danima. Volim što si poslednja osoba koju ću pozvati ako poželim da me neko uspava i umiri pred spavanje. I došao sam ne iz usamljenosti, niti zbog Nove godine. Došao sam jer kad shvatiš da želiš provesti ostatak svog života s nekim, želiš da ostatak tvog života počne što pre "

WEDDING CRASHERS (2005)

"Znaš kako kažu da ljudi koriste samo 10 odsto svog mozga. Mislim da koristimo samo 10 odsto srca." 

THE NOTEBOOK (2004)

"Ja sam kao i svaki drugi muškarac, čovek sa jednostavnim željama i razmišljanjem koji živi sasvim običan život. Niko mi nije posvetio spomenik, pesmu ili priču, i verujem da će moje ime biti zaboravljeno ubrzo nakon što napustim ovaj svet. Ali u ovom običnom životu uspeo sam da dobijem poštovanje i ljubav najlepše osobe koja je ikada živela na zemlji. Žene koju sam voleo svim srcem, i to mi je bilo dovoljno za ceo jedan život."

"Volim te. Zbog tebe sam onaj koji jesam. Ti si svaki razlog, svaka nada i svaki san koji sam ikad imao. I bez obzira na to šta će se dogoditi u budućnosti, svaki dan proveden s' tobom za mene je najbolji dan u životu." 

THE LORD OF THE RINGS: The Fellowship Of The Ring (2001)

"Pre bih sa tobom proveo jedan život, nego da provedem nekoliko vekova sam."

PERSUASION (2007)

 “Dala si ime mojoj duši. Na tren sam u agoniji, a na tren pun nade. Molim te reci mi da nisam zakasnio, i da su ova dragocena osećanja uzajamna. Nudim ti se opet, pružajući ti svoje srce sada još više nego pre kada si ga zamalo uništila, pre osam i po godina. I nemoj da mi kažeš da sam te zaboravio i da mi muškarci zaboravljamo lakše i pre od vas žena. Volim samo tebe. Tako je oduvek bilo.”

THE GREAT GATSBY (2013)

“Znao je da će nakon poljupca te devojke, odbiti da poljubi bilo koju drugu i da će se taj poljubac urezati večno u njegovu svest. Zato je zastao, samo na trenutak je udahnuo malo duže pre nego je spojio usne sa njenim. A onda ju je poljubio. Kada su njegove usne dotakle njene nalik latici nežne usne, spoj je bio veličanstven, i on joj se predao.”

WUTHERING HEIGHTS

“Kada bi sve nestalo sa zemlje, a on jedini ostao na njoj, opet bi imala želju da postojim. Ali kada bi on nestao, ili kada nas dvoje više ne bi bilo…svet bi postao za mene stranac i to moćan, razoran od kog bih želela da pobegnem.”

DIRTY DANCING (1987)

"Ja? Ja se bojim svega. Bojim se onoga što sam videla, što sam učinila, onoga što jesam. A najviše od svega bojim se da ću izaći iz ove sobe i da nikad više u životu neću osećati ovo što osećam prema tebi."

LOVE AND OTHER DRUGS (2010)

"Sretneš hiljade ljudi i niko od njih te ne dotakne. A onda upoznaš jednu osobu i tvoj je život promenjen. Zauvek."

LOVE ACTUALLY (2003)

"Znaš kako možeš znati da si zaljubljen? Kada ležiš u krevetu i ne možeš zaspati jer je stvarnost napokon bolja od snova."

10 THINGS I HATE ABOUT YOU (1999)

"Mrzim način na koji razgovaraš sa mnom i kako pravis frizuru. Mrzim tvoje cipele, i način na koji mi čitaš misli. Mrzim što si uvek u pravu. Mrzim kad me teraš na smeh, isto kao i na plač. Mrzim što te nema kraj mene, i činjenicu da me nisi nazvao. Ali najviše od svega mrzim to što te ne mrzim. Uopšte, ni trunčicu, baš ni malo."

MEET JOE BLACK (1998)

"Uzmi ljubav, pomnoži je s' večnošću i prenesi je u dubine beskraja...i imaćeš mali uvid u ono što ja osećam prema tebi."

BRAM STOKER'S DRACULA (1992)

“Prešao sam okeane vremena da te pronadjem.”

THE PRINCESS BRIDE (1987)

“Smrt ne može zaustaviti pravu ljubav, samo je može odgoditi na kratko. “

CITY OF ANGELS (1998)

“Radije bih da imam jedan dah njene kose, jedan njen poljubac, jedan dodir ruke, nego večnost bez nje. Jedan.”

TERMINATOR (1984)

“I možda je dovoljno znati da smo za nekoliko sati koje smo proveli zajedno voleli kao neki za ceo život.“

CORELLI'S MANDOLIN (2001)

 “Kada se zaljubiš, to je kao da te je obuzelo neko privremeno ludilo. Poremeti te kao zemljotres, a onda se tlo umiri. A kada se to desi, moraš da doneseš odluku. Moraš da prelomiš da li hoćeš da svoje puteve ukrstiš sa njegovim i ubediš sebe da više nikada ne smete da se rastanete. Jer ljubav je upravo to. Ona nije eksperiment, niti želja da se družite svake sekunde, niti vaša nesanica jer ležite u krevetu zamišljajući kako vam on ljubi svaki deo tela. Ne, nemojte da crvenite. Ovo što vam govorim je istina. Ljubav je ono što ostane kada izgorite jedno za drugim. Znam da ne zvuči preterano uzbudljivo, ali jeste!”

PATCH ADAMS (1998)

“Volim te ne znajući kako, zašto, ni odakle.”

GOOD WILL HUNTING (1997)

“Nije bitno da li je dečko savršen ili je devojka savršena, sve dok su savršeni jedno za drugo!”

SERENDIPITY (2001)

“Kao da je ceo univerzum u tom trenutku postojao samo kako bi nas spojio.”

TO ALL THE BOYS I’VE LOVED BEFORE (2018)

“Možeš se ljutiti na nekoga, a da ti i dalje nedostaje.”

Koji vam se citat od ovih najviše dopao? Hvala vam što ste izdvojili svoje vreme da pročitate još jedan post na mom blogu. Nadam se da vam se svideo i da vam je bio zanimljiv i koiristan. Prijavite se na blog kako ne biste propustili nijedan post. U komentarima mi pišite šta biste još želeli da vidite na blogu timozesve.

Zapratite me na instagramu na @timozesve, pišite mi u DM-u ukoliko vam je potreban neki savet ili jednostavno prijatelj koji će vas saslušati i posavetovati.

PS Ne zaboravi da TI MOŽEŠ SVE!

Коментари