TOP 30 PORODIČNIH FILMOVA

Dobrodošli na blog timozesve!

Vikend je pravo vreme da se posvetimo porodici, okupite porodicu i uživajte u nekom od ovih top 30 porodičnih filmova!

Porodični filmovi su filmovi koje možete gledati u krugu porodice, prijatelja ili sami, to su filmovi u kojima nema nasilja i vulgarnih scena i pogodni su za sve uzraste.

Ovo je mojih top 30 porodičbih filmova, to su filmovi koje sam gledala i kojima se uvek rado vraćam.

Napravite kokice, pustite film i uživajte!

-Mine, yours and ours (Moji, tvoji, naši)- moj omiljeni porodični film ikada

-Pink Panter 1 i 2

-Rush hour (Gas do daske) 1, 2, 3 i 4

-Rob-B-Hood (Prinudna dadilja)

-Betoven

-Are we there yet (Jesmo li stigli)

-Daddy Day Care (Tatino obdanište)

-White chicks (Bele cure)

-Miss congeniality (Miss tajni agent) 1 i 2

-Legaly blonde (Pravna plavuša) 1 i 2

-Garfield

-The Smurfs (Štrumpfovi)

-Alvin and the chipmunks (Alvin i veverice) 1, 2 i 3

-Happy New Year (Srećna Nova godina)- indijski film

-Hachi-A dog's tale (Hachi-Priča o psu)

-Freaky friday (Šašavi petak)

-StarStruck (Zvezdani)

-Camp Rock

-High School Musical

-Princess diary (Princezin dnevnik) 1 i 2

-It takes two

-Kindergarten cop 1 i 2 (Policajac u vrtiću)

-Around the world in 80 days (Put olo sveta za 80 dana)

-Cinderella's story (Pepeljugina priča) 1, 2, 3 i 4

-Step up 1, 2, 3 i 4

-The parent trap (Zamka za roditelje)

-Titanik

-Just my luck (Samo moja sreća)

-Confessions of Shopiholic (Ispovesti šopingholičarke)

-The karate kid (Karate dete)

To bi bilo to za danas, ukoliko želite drugi deo pišite mi u komentarima!

Koji je vaš omiljeni porodični film?

Hvala vam što ste izdvojili svoje vreme da pročitate još jedan post na mom blogu.

Zapratite me na instagramu na timozesve, pišite mi u DM-u ukoliko vam je potreban neki savet ili jednostavno prijatelj koji će vas saslušati i posavetovati.
Takodje mi pišite u komentarima šta biste želeli da vidite na mom blogu!

PS Ne zaboravi da TI MOŽEŠ SVE!

Коментари