TOP 50 LJUBAVNIH CITATA

Dobrodošli na blog timozesve!


Ukoliko ste prvi put na mom blogu onda ne znate da na instagramu vodim profil pod istim nazivom kao i blog "TIMOZESVE". Na tom profilu objavljujem videe, motivacione i ljubavne citate, zabavne igre na storiju, pričam sa svima vama i dajem vam savete, trudim se da svakoga motivišem i pomognem koliko sam u mogućnosti.

Danas vam predstavljam listu mojih 50 omiljenih ljubavnih citata sa mog profilu. Neki citati su iz pesama, filmova, a neke sam ja sama smislila. Uživajte!


1. Samo ostani tu!
2. U njenim očima sam gledao najlepše zalaske sunca!
3. Kad voliš iskreno traje zauvek.
4. Uvek uz tebe biću ja moja malena!
5. Dušom si me za sebe vezala!
6. Želim samo da si srećna!
7. Ti si duša duše moje!
8. Tvoje oči su moj univerzum!
9. Sreća je kada osoba koju voliš zavoli tebe!
10. Da još nije prestalo i nikad neće prestati...
11. Pričam andjelima liče mi na bebe kako nisam sreo miliju od tebe!
12. Hvala što postojiš!
13. Što te duže zbam, to te više volim!
14. Kažu da je svet veliki, a ja svoj zagrlim sa dve ruke!
15. Ako si daleko ništa ne smeta, večna ljubav ostaje i da si na kraj sveta!
16. Nama je ljubav vodilja!
17. Nek ti kažu ko te voli i ko se za tebe moli!
18. Sve je prolazno osim naše ljubavi!
19. Oči govore više od reči!
20. Dom je tamo gde ti je srce!
21. Niko nije savršen, ali ti jesi, za mene!
22. Za ljubav je uvek vredno živeti!
23. Ti si u mom srcu glavna uloga!
24. Možda je glupo što ovo pišem, ali bez tebe ne mogu da dišem!
25. Mene niko nije više jedva čekao od tebe!
26. Biću uvek uz tebe!
27. Ti si želja moga sna!
28. Ako joj se nasmeješ- zaljubiće se, ali ako je nasmeješ- zavoleće te!
29. Ovo ludo srce sanja da se pokraj tebe budi!
30. Samo jedan zagrljaj sve bi rešio!
31. Ti si pesma moje duše!
32. Ne treba mi sunce dok smeješ se ti!
33. Ti nisi za vezu ti si za zauvek!
34. Ti si moj dom!
35. Samo s tobom želim stariti!
36. Sreća je biti tvoja sreća!
37. Sreća je voleti i biti voljen!
38. Sreća je voleti te!
39. Ti si moja beskrajna ljubav!
40. Svakim danom sve te više volim!
41. U svetu punom haosa ti si moj mir!
42. Što nemam neku moć da zagrlim te još ovu noć!
43. Bože, koliko je volim!
44. Vodi me tamo gde nebo ljubi more!
45. Prava ljubav nema kraja!
46. I tada priznaću ti sve, šapnut reči dve...VOLIM TE!
47. Nikada ne zaboravljamo one koji su nam dotakli dušu i srce bez ijednog dodira.
48. Ne mogu zaustaviti oluju ali te mogu čvrsto zagrliti i čuvati dok oluja ne prodje.
49. Tvoja sreća=moja misija!
50. A kad me pogledaš kao da ceo svet stane!

Za još ovakvih citata zapratite me na instagramu! Koji je vaš omiljeni ljubavni citat?


Hvala vam što ste izdvojili svoje vreme da pročitate još jedan post na mom blogu. Prijavite se na blog kako biste bili obavešteni kada objavim novi post!

Zapratite me na instagramu na timozesve, pišite mi u DM-u ukoliko vam je potreban neki savet ili jednostavno prijatelj koji će vas saslušati i posavetovati.
Takodje mi pišite u komentarima šta biste želeli da vidite na mom blogu!

PS Ne zaboravi da TI MOŽEŠ SVE!

Коментари