TOP 7 IDEJA ZA SAVRŠENI DEJT

Dobrodošli na blog timozesve!

"Ne tražite poseban razlog da usrećite nekoga, već to radite svakog dana, ljubav je dovoljan razlog!"

Uvek je pravo vreme za ljubav, nije bitan poseban dan ili datum kako biste voljenoj osobi pokazali koliko je volite. Ukoliko želite da iznenadite svoju simpatiju, dečka/devojku, partnera, ali nemate ideju za savršeni dejt, na pravom ste mestu.

Za vas sam pripremila TOP 7 IDEJA ZA SAVRŠENI DEJT!

1. PIKNIK NA PLAŽI

"Pogled na more, planine i zalazak sunca...a on je i dalje gledao u mene!"

Ukoliko živite pored mora ili u gradu imate reku, jezero ili vodopad organizujte savršeni piknik na plaži za vas i vama dragu osobu. Nema ničeg lepšeg od piknika na otvorenom uz zvuk talasa i zalazak sunca, laganu muziku i pričom o ljubavi i snovima sa vama voljenom osobom.

Potrebno vam je:
-podloga za sedenje- to može da bude neka asura ili ćebe, dodatno možete poneti i jastučiće za sedenje
-vama omiljena hrana i piće- možete kupiti ili sami pripremiti vašu omiljenu hranu ili možete kupiti omiljene grickalice, takodje vam trebaju i čaše i posude za grickalice i hranu
-cveće kao poklon i za dekoraciju
-muzika- možete pustiti muziku na telefonu ili poneti radio
NAJBOLJE VREME: zalazak ili izlazak sunca

2. TRUCK BED STARGAZING

"Hajde da podelimo svet ovako: nebo tebi-zvezde meni, sunce tebi-svetlost meni, more tebi- talasi meni... Ma ne, bolje ovako: sve tebi, a ti meni!"


Ukoliko imate svoj auto možete ga transformisati u savršeno romantično mesto za dejt.

Potrebno vam je:
-auto sa spuštenim zadnjim sedištima
-dušek
-ćebe
-jastuci
-lampice
-omiljena hrana i piće
-laptop ukoliko želite da gledate film
-muzika
NAJBOLJE VREME: kada se pojave prve zvezde na nebu

3. DRESS UP VEČERA

"Nasloni svoje vreme na moje, tako će večnost duže trajati!"


Ukoliko živite zajedno možete zajedno pripremiti ili naručiti hranu, zatim se dogovorite šta ćete obući, spremite se kao da idete na neku proslavu i u svom domu napravite romantičnu večeru. Ukoliko ne živite zajedno dogovorite se kod koga ćete organizovati vašu dress up večeru. Možete takodje otići u neki restoran ukoliko to želite.

Potrebno vam je:
-sto i dve stolice
-dekoracija za sto
-posudje
-hrana i piće
-cveće
-sveće- ukoliko želite
-lampice koje možete postaviti oko stola i stolica u obliku srca ili u krugu
-muzika
NAJBOLJE VREME: u vreme večere

4. FILMSKO VEČE

"Volim te! Zbog tebe sam onaj koji jesam. Ti si svaki razlog, svaka nada i svaki san koji sam ikada imao. Svaki dan proveden s tobom za mene je najbolji dan u životu!"


Ukoliko volite da gledate filmove možete otići u bioskop ili pripremiti sami svoje filmsko veče kod kuće, u zatvorenom ili na otvorenom. Pustite omiljeni romantično film ili odaberite film koji niste do tada gledali i uživajte. Ukoliko želite možete odabrati i više filmova, kako bi filmsko veče duže trajalo.

Evo nekih predloga: TOP 10 NAJLEPŠIH ROMANTIČNIH FILMOVA

Potrebno vam je:
-mekano ćebe
-kokice ili neka druga grickalica
-hrana i piće po izboru
-laptop, kompjuter ili televizor

5. CHILL DAY

"Ti si moj (sve)mir!"


Nema ničeg lepšeg od dana u kome ne morate da brinete ni o čemu i u kome samo odmarate i uživate. Pripremite spa day. Možete otići u spa centar, na pedikir, manikir ili sami napraviti svoj spa day kod kuće. Stavite maske na lice, uradite manikir i pedikir. Možte spremiti neki lagan i zdrav obrok zajedno dok slušate neku laganu i opuštajuću muziku.

Potrebno vam je:
-maska za lice
-kozmetika po izboru
-kreme
-lak za nokte
-zdrava hrana i piće
-mirišljave sveće
-cveće
-udobna odeća
-lagana muzika
NAJBOLJE VREME: jutro i podne

6. MUZIKA I PLES

"Ti si pesma moje duše!"

Koncerti su jedni od najnezaboravnijih momenata u našim životima. Ukoliko volite muziku posetite koncert u vašem ili obližnjem mestu. Iznenadite svoju voljenu osobu koncertom omiljenog benda ili pevača.

7. ISTRAŽUJTE

"Hajdemo nekud iz ovoga grada, neka nas mladost i ljubav nosi, tamo gde potok blista na suncu, gde nam se vetar igra u kosi!"

Odite u obližnji grad ili vašu destinaciju iz snova, probajte novu hranu, upoznajte nova nesta i ljude, istražujte, šetajte. Ispunite ceo dan zanimljivim aktivnostima, idite na planinarenje ili klizanje, posetite neki zanimljiv restoran, posetite muzej ili neku turističku atrakciju. Ne zaboravite da se zabavljate i uživate!

"Ukoliko ste pronašli pravu osobu, osobu vrednu vašeg vremena i pažnje, pokazujte joj svakog dana koliko je posebna, koliko vam znači i koliko je volite!"

Hvala vam što ste izdvojili svoje vreme da pročitate još jedan post na mom blogu. Nadam se da vam se svideo i da vam je bio zanimljiv i koiristan. Prijavite se na blog kako ne biste propustili nijedan post. U komentarima mi pišite šta biste još želeli da vidite na blogu timozesve.

Zapratite me na instagramu na @timozesve, pišite mi u DM-u ukoliko vam je potreban neki savet ili jednostavno prijatelj koji će vas saslušati i posavetovati.

PS Ne zaboravi da TI MOŽEŠ SVE!


Коментари