KAKO JA UREDJUJEM SLIKE ZA INSTAGRAM- KORAK PO KORAK

Dobrodošli na blog timozesve!

Danas pričamo o tome kako ja uredjujem slike za instagram- korak po korak! Zapratite me na instagramu ukoliko već niste na timozesve!

1. ODABIR SLIKE I CITATA

Prvi korak nam je odabir slike i citata. Odabir slike zavisi od citata, kada koristim već poznati citat onda tražim sliku prema tom citatu, a kada sama smišljam citat onda prvo pronalazim sliku i na osnovu nje smišljam citat, ili na osnovu smišljenog citata pronalazim sliku. Slike obično pronalazim na Pinterestu ili na Google-u.

Za ovaj post sam odabrala sliku Kerema Bursina i Hande Erçel iz časopisa Hello! 

EDIT SLIKE

Editovanje slika i videa je nešto u čemu ja uživam!

Za editovanje slika i videa koristim aplikaciju InShot i prezadovoljna sam njome, veoma je laka za korišćenje i ima sve funkcije koje bi jedna aplikacija za edit trebala da ima.

2. OBLIK SLIKE

Drugi korak je odabrati oblik slike i iseći sliku. Ja uvek biram četvrtasti oblik jer se onda slika cela vidi na feed-u.

3. RAM

Ram je veoma bitan deo mog instagram feed-a, tako da je sledeći korak podesiti debljinu rama. Ram ne treba da bude predebeo kako ne bi smanjio sliku, mada sam u početku koristila deblji ram kako bi se dobio izgled polaroida, kasnije sam shvatila da minimalni ram lepše izgleda! 

Zašto kotistim ram?! Još pre nego što sam otvorila profil videla sam na instagramu kod Jane Dačović da je ona tada koristila ram na svojim slikama i to mi je izgledalo predivno, tako da sam kasnije to primenila i na svom profile, a takodje sam i veliki ljubitelj polaroida.

4. EFEKAT

Efekte ne koristim stalno, ali kada koristim obično koristim ovaj Natural efekat koji naglašava boje na slici.

5. OSVETLJENJE I KONTRAST

U zavisnosti od slike podešavamo osvetljenje i kontrast kako bi slika bila jasnija i kako bi boje bile izraženije.

6. TOPLOTA

Ovde podešavamo ton slike, od plavih hladnih do žutih toplih tonova, ja više volim toplije tonove tako da obično dodajem malo žutog tona, ne previše. Na slikama gde su ljudi u prvom planu ovaj ton daje prirodan izgled koži.

7. NIJANSIRANJE

Sledeći korak je dodavanje nijansi. Ovde biramo izmedju žutih i roze tonova. Pošto su moji ciatati uglavnom na temu ljubavi dodajem malo roze nijanse kako bih naglasila tematiku citata.

8. HIGHLIGHT

Highlight služi da istakne najbitnije delove na slici.

9. SENKA

Obično na slikama dodajem lila senku kako bih smirila boje na slici i istakla sam citat, Ne dodajem previše boje kako ne bi slika izgubila prirodan izgled,

10. OŠTRINA

Izoštravamo sliku kako bi bila jasnija, ali ne dodajemo previše oštrine jer tako možemo izazvati kontra efekat i umesto da izoštrimo sliku, ona može postati mutna.

11. VINJETA

Vinjetom naglašavamo sliku, ne koristim je uvek, zapravo je retko koristim i ne u velikim količinama jer može da potamni dosta sliku.

12. TEKST

Izgled teksta je veoma važan, font teksta koji uglavnom koristim je PermanentMarker, jako mi se svidja izgled ovog fonta, upečatljiv je i lak za čitanje. U poslednje vreme sam počela da za duže citate koristim kombinaciju ovog i fonta Daniel.

13. SENKE NA TEKSTU

Volim da dodam senke na tekstu, jer se time naglašava citat i tekst izgleda lepše. Naravno ni sa čim ne treba preterivati pa ni sa ovim.

14. TIMOZESVE

Na kraju dodajemo tag kako bismo se zaštitili od kradje citata. U početku sam stavljala tag na ivicama slike kako bi bio neprimetan, ali su neke stranice “krale” moje citate tako što bi samo isekle sliku tako da se tag ne vidi, a citat postavile na instagram i predstavile kao svoje,

Ukoliko uzimate i postavljate nečiji citat ili video na vaš feed ili na story označite profil sa kog ste uzeli sliku, jer nije u redu tudji rad i trud predstavljati kao svoj. Kada označite tu osobu na taj način podržavate njen trud, a i ta osoba će to ceniti i repostovati na svoj story.

I tako dobijamo završni citat, nakon čuvanja slike sledeći korak je postavljivanje na instagram. Koraci nisu uvek isti, jer zavisi od slike i citata, ali su isti u većini slučajeva. Dosta toga kao što možete primetiti sam naučila i izmenila vremenom, sve se da naučiti i sve je moguće ukoliko to dovoljno želite!

Ukoliko vam je ovaj post bio koristan i zanimljiv podelite ga sa svojim prijateljima, objavite na storiju…i naravno tagujte me!

Pročitajte i: 20 SAVETA ZA SAVRŠENI SELFIE

Hvala vam što ste izdvojili svoje vreme da pročitate još jedan post na mom blogu. Prijavite se na blog kako ne biste propustili nijedan post!

Zapratite me na instagramu na timozesve, pišite mi u DM-u ukoliko vam je potreban neki savet ili jednostavno prijatelj koji će vas saslušati i posavetovati.
Takodje mi pišite u komentarima šta biste želeli da vidite na mom blogu!

PS Ne zaboravi da TI MOŽEŠ SVE!

Коментари