TOP 20 THIS OR THAT PITANJA (SUMMER EDITION) + MOJI ODGOVORI

Dobrodošli na blog timozesve!

"Sledila sam srce, odvelo me je na plažu!"

Stiglo je leto... Vreme kada je kosa svetlija, ten tamniji, voda je toplija, pića su hladnija, muzika glasnija, noći duže, srca su toplija...život je lepši! 

Na instagramu sam vam postavila THIS OR THAT pitanja (SUMMER EDITION) to jest ili ili pitanja vezana za leto. Ovo su moji odgovori na ta i još neka dodatna pitanja. Počnimo!

1. USTAJANJE RANO ILI KASNO?
Leti volim da ustajem rano jer su leti jutra predivna, ali moram priznati da ne ustajem baš tako rano.

2. VIŠE VREMENA PROVODIŠ NAPOLJU ILI U KUĆI?
Napolju! Najviše vremena provodim napolju bez obzira na godišnje doba, volim prirodu, svež vazduh, sunce, kišu, sneg...

3. SLADOLED ILI ČOKOLADA?
Sladoled!

"Možda ne možemo kupiti sreću, ali zato možemo sladoled!"

4. SLADOLED NA ŠTAPIĆU ILI U KORNETU?
 

U kornetu! Uvek i zauvek!

5. UKUS SLADOLEDA VANILA ILI ČOKOLADA?

Kada sam bila manja više sam volela vanilu, ali sam sada malo više na strani čokolade, iako jedem i jedno i drugo.

6. BAZEN ILI MORE/JEZERO/REKA?
More, jezero, reka.

7. LIMUNADA ILI HLADNA KAFA/ČAJ?

Limunada! Baš volim limunadu i često je pravim ili kupujem kada sam negde napolju.

8. PATIKE ILI SANDALE/PAPUČE
Sandale i papuče! Ja sam osoba koja jedva čeka leto samo kako bih mogla da nosim jadranke po ceo dan, jer mi je to omiljena obuća kada sam kući, a kada negde idem nosim sandale ili baletanke.

9. KONCERTI ILI GLEDANJE FILMOVA/SERIJA?
Koncerti! Muzika je moj život, a nema lepšeg osećaja od odlaska na koncert!

10. HALJINE ILI FARMERKE I MAJICA?
Haljine!

"Leto je za čitanje, prve ljubavi, sladoled i lepršave haljine."

11. LUBENICA ILI DINJA?
Lubenica, dinje ne volim previše.

12. ČITANJE ILI SLUŠANJE MUZIKE?
Slušanje muzike! Muzika je lek za sve!

"Biće sve u redu, samo pojačaj muziku!"

13. LEŽEŠ RANO ILI KASNO?
Kasno, ne mogu sebe da nateram da legnem ranije koliko god pokušavala, ne ide...

14. BIKINI ILI JEDNODELNI KUPAĆI?

Bikini.

15. ŠMINKA ILI BEZ ŠMINKE?
Ne šminkam se često, sem za neke posebnije prilike. Nekad samo stavim korektor i maskaru i to je to.

16. PUTOVANJA ILI OSTAJANJE KOD KUĆE?
"Da nam je sudjeno da budemo na jednom mestu imali bismo korenje, ne stopala."

Putovanja! Putovanja su jedina stvar koju kupujemo novcem, a da nas zapravo čine bogatijima. Ona nas ostavljaju bez reči, i pretvaraju nas u pripovedača. Putovanje vraća ljubav i vedrinu u naš život.

17. MORE ILI JEZERO/REKA?
More! Talasi, palme, morski vazduh, peščane plaže, školjke....ništa lepše! More je najmagičnija stvar na svetu. Tako smirujuće, a tako divlje, tako lepo i slobodno!

18. SUNČANJE ILI BORAVAK U HLADU?
Sunčanje, ali ne na jakom suncu!

19. NAOČARE ZA SUNCE ILI ZA VID?
Za sunce naravno!

20. KAČKET ILI ŠEŠIR?

Šešir, ne volim da nosim kačkete, šeširići su mi nekako sladji.

Podelite ovaj post sa prijateljima, zapišite i uporedite svoje odgovore, Ukoliko želite možete podeliti svoje odgovore i u komenatrima.

Hvala vam što ste izdvojili svoje vreme da pročitate još jedan post na mom blogu. Prijavite se na blog kako ne biste propustili nijedan post!

Zapratite me na instagramu na timozesve, pišite mi u DM-u ukoliko vam je potreban neki savet ili jednostavno prijatelj koji će vas saslušati i posavetovati.
Takodje mi pišite u komentarima šta biste želeli da vidite na mom blogu!

PS Ne zaboravi da TI MOŽEŠ SVE!

Коментари