ZAŠTO ZA SVE KRIVIŠ SEBE

Dobrodošli na blog timozesve!


Zašto kriviš sebe za sve ono što ti se dešava u životu? Život je skup lepih i loših trenutaka, a mi na većinu dešavanja ne možemo da utičemo. i jedino što možemo je da prepustimo Bogu svoje probleme, da se molimo i ne ktivimo sebe.

NE UZIMAJ NIŠTA LIČNO!
Ništa se ne dešava isključivo zbog tebe.
-Neko te je prevario? To priča više o njemu ne o tebi, nisi ti kriv/a zbog toga, ta osoba bi to učinila i drugima ne samo tebi.
-Neko ti je rekao ružne i uvredljive reči? To govori o toj osobi, njenom nevaspitanju ili jednostavno nesreći.
-Neko nije učinio ono što si ga zamolio/la? To govori o njemu i njegovoj neodgovornosti, a ne o tebi.

NE UZIMAJ SVE U ŽIVOTU ZA OZBILJNO!
Ne uzimaj sve u životu za ozbiljno, neke stvari su takve kakve jesu jer tako treba ili mora biti.

NE OPTEREĆUJ SE BRIGOM
Ne brini se zbog svega, nerviranjem ništa neće biti bolje, samo možeš da ugroziš svoje zdravlje.


NE OPTEREĆUJ SE TUDJIM MIŠLJENJEM
To je njihovo mišljenje, a ne istina. Nekad ljudi znaju da govore loše stvari o drugima jer misle da će im tako biti lakše, ali zapravo sve bude samo još gore. Ne može se graditi sreća na tudjoj nesreći!

SVI GREŠIMO
U redu je grešiti, jer iz grešaka (svojih i tudjih) učimo. Nemojte dva puta praviti iste greške, jer to onda nije greška već odluka. Ali iako pogrešite ne brinite, ne krivite sebe, Bog će vam oprostiti šta god to bilo.

ZIVITE U SADAŠNJOSTI, PROŠLOST JE PROŠLA
Prošlost je sa razlogom iza nas, da iz nje nešto naučimo, da budemo bolji u sadašnjisti. Ne živite u prošlosti, tamo više niste, živite u sadašnjosti jer tu pripadate!

PODIGNI GLAVU, NASMEJ SE I NASTAVI DALJE
Život je jedan, učini svaki svoj dan lepšim i boljim, radi stvari koje voliš i želiš i ne opterećuj se mišljenjem drugih ljudi, jer da je svaki naučnik slušao kad su mu govorili da je čudak mi bismo danas živeli u mraku, bez telefona i automobila.


Svet menjaju oni koji imaju hrabrosti i smelosti da rade ono što vole!
Jesi li ti jedan/jedna od njih?

Nemoj da živiš u stalnom strahu...šta će sutra biti, šta će ko reći...biće šta biti mora, a ljudi će pričati kako god bilo, jer verovatno nemaju pametnijeg oosla nego da komentarišu tudj život i odluke.

Živi svoj život, ne gledaj u tudje dvorište, budi to što jesi i voli i prihvati sebe i druge baš takve kakvi oni jesu.

Na tebi je izbor da li ćeš jednog dana reći "Voleo/la bih da sam to uradio..." ili ""Uspeo sam! Drago mi je što sam to uradio!"

Živi svoj život, poštuj druge i ne krivi sebe ni za šta!


Hvala vam što ste izdvojili svoje vreme da pročitate još jedan post na mom blogu.

Zapratite me na instagramu na timozesve, pišite mi u DM-u ukoliko vam je potreban neki savet ili jednostavno prijatelj koji će vas saslušati i posavetovati.
Takodje mi pišite u komentarima šta biste želeli da vidite na mom blogu!

PS Ne zaboravi da TI MOŽEŠ SVE!

Коментари