TOP 10 APLIKACIJA NA MOM TELEFONU

Dobrodošli na blog timozesve!

Mobilni telefoni su postali naša svakodnevnica, gotovo je nemoguće zamisliti život bez telefona.
Zahvaljujući tehnologiji putem telefona je moguće obići ceo svet i saznati gotovo sve o svemu.

Danas pričamo o mojim omiljenim aplikacijama na mom telefonu, to jest o aplikacijama koje svakodnevno koristim, neke od njih su osnovne aplikacije, a za neke možda još uvek niste čuli, tako da možda vi dobijete ideju za neku novu aplikaciju.

1. YOUTUBE
Youtube je nepresušni izvor informacija, od muzike, filmova, vlogova, smešnih, zanimljivih i poučnih videa, i moja definitivno omiljena aplikacija i aplikacija na kojoj dnevno provodim najviše vremena.

Youtube je aplikacija koju najviše koristim, jer skoro čitav dan slušam muziku, a takodje volim da gledam youtubere, vlogere...

2. WHATSAPP


Whatsapp je veoma jednostavna i zanimljiva aplikacija koja nam omogućava da budemo u kontaktu sa svojim prijateljima, rodjacima širom sveta.

To je moja omiljena aplikacija za dopisivanje, koristim je veoma dugo.
Kada bih morala da biram izmedju Whatsapp-a i Viber-a izabrala bih Whatsapp, Viber aplikaciju čak i nemam u telefonu.

3. INSTAGRAM

Skoro da ne prodje nijedan dan da ne otvorim ovu aplikaciju. Imam 2 profila- prvi je moj privatni profil koji uglavnom koristim za dopisivanje sa prijateljima, drugi je TIMOZESVE na kome svakoga dana objavljujem citate, videe, delim zanimljive igre na storiju...vodjenje ovog profila je veoma zabavno.

Zapratite me na instagramu ukoliko već niste na TIMOZESVE


4. INSHOT


InShot je aplikacija koju koristim za editovanje slika i videa. Imam je već dosta dugo i mogu reći da sam baš zadovoljna njome. Svi citati i videi koje imam na profilu na instagramu timozesve, kao i na blogu su editovani preko InShot-a.

Veoma jednostavna i laka aplikacija za korišćenje, sa puno efekata i mogućnosti za edit, takodje mogućnost dodavanja teksta i muzike po izboru, kao i pratećih zvučnih efekata.

Nešto što najviše volim kod ove aplikacije je to što je pogodna za editovanje slika i videa, tako da vam nisu potrebne dve aplikacije za to.

5. PINTEREST


Aplikacija koju koristim od nedavno za pronalaženje motivacije i predivnih pozadina, nepresušni je izvor aesthetic slika i videa. Preporučujem je svima koji vole fotografiju.
 
Takodje imam i svoj profil na Pinterest-u (Ti možeš sve! ♡) gde objavljujem novosti sa bloga.

6. XRECORDER


Aplikacija za snimanje ekrana, dobra strana ove aplikacije je mogućnost editovanja video zapisa što je sjajno, jer štedi vreme, takodje je moguće dodati muziku, isključiti zvuk videa, ubaciti tekst i mnoge druge stvari.

7. KARAOKE

Nijedan moj dan ne može proći bez pevanja. Muzika je moj život i ne bih mogla zamisliti život bez nje.

Ja sam osoba koja mnogo voli da peva, a ova aplikacija omogućava pevanje uz čitanje teksta, snimanje zvuka i deljenje ovih snimaka. Ovo je savršena aplikacija za one koji žele da vežbaju pevanje, dinamiku i ritam.

Karaoke video snimaka ima i na youtibe-u s tim što u ovoj aplikaciji možete snimati ibstrumental pesme istovremeno sa vašim glasom.

8. DOWNLOADER FOR INSTAGRAM


Ovo je aplikacija koju koristim za preuzimanje videa sa instagrama koji mi se svide. Telefon mi je prepun ovih videa!

Nudi mogućnost preuzimanja svih videa sa instagram profila koji nisu zaključani.

9. PRAVOSLAVAC


Uz pravoslavni kalendar, to jest kalendar praznika po danima, u ovoj aplikaciji ima i molitava kao i nešto više o svakom prazniku.

10. REDECOR


Omiljena igrica na mom telefonu.

Odmalena volim dizajn, i upravo je dizajniranje enterijera suština ove igrice. Na početnoj strani se nalaze izazovi, na primer dizajnirajte dnevnu sobu i vi imate slobodu dizajniranja po vašem izboru, zatim se vaš završeni dizajn grupira sa 10 drugih dizajna ljudi širom sveta i onda kreće glasanje.

Dizajn se rangira sa od 0 do 5 zcezdica, kao i od prvog do desetog mesta u grupi, korisnici igrice sami glasaju s tim što be možete da glasate za grupu u kojoj je vaš dizajn.

Takodje postoji izazov u kome se takmičite protiv samo jedne osobe gde možete da vidite dizajn te osove, a vaš zadatak je da osmislite bolji dizajn od tog.

Veoma je zanimljiva igrica.
Ranije sam imala aplikaciju Home decor, koja je tajodje dobra, ali kada sam pronašla Redecir zaljubila sam se u ovu aplikaciju.

To je bilo mojih 10 omiljenih aolikacija na mom telefonu.
Koje su vama omiljene aplikacije na vašim telefonima?

Hvala vam što ste izdvojili svoje vreme da pročitate još jedan post na mom blogu.

Zapratite me na instagramu na timozesve, pišite mi u DM-u ukoliko vam je potreban neki savet ili jednostavno prijatelj koji će vas saslušati i posavetovati.
Takodje mi pišite u komentarima šta biste želeli da vidite na mom blogu!

PS Ne zaboravi da TI MOŽEŠ SVE!

Коментари