PESMA NA SVAKO SLOVO ENGLESKOG ALFABETA

 Dobrodošli na blog timozesve!


Danas igramo jednu veoma zanimljivu igru "Pesma na svako slovo alfabeta"!

PRAVILA: Na svako slovo engleskog alfabeta treba da napišemo prvu pesmu na engleskom koja nam padne na pamet na to slovo.

Dok čitate moje odgovore razmislite šta biste vi napisali i kasnije možete napisati svoje odgovore u komentarima ispod posta...

Počnimo!

A- All you need is love (The Beatles)
B- Better (Khalid)
C- Cry me a river (Justin Timberlake)
D- Dance monkey (Tones and I)
E- Eastside (Benny Blanco, Khalid & Halsey)
F- Fifteen (Taylor Swift)
G- Grenade (Bruno Mars)
H- How deep is your love (Calvin Harris & Disciples)
I- I will always love you (Whitney Houston)
J- Just the way you are (Bruno Mars)
K- Kill 'em with kindness (Selena Gomez)
L- Love me (Justin Bieber)
M- Midnight memories (One Direction)
N- Nothing else matters (Metalilca)
O- Our song (Taylor Swift)
P- Party rock anthem (Lmfao)
Q- Queen of broken hearts (Blackbear)
R- Ride it (Regard)
S- Shut up and dance with me (Walk the moon)
T- Thunder (Imagine Dragons)
U- U smile (Justin Bieber)
V- Valentine's day (Lany)
W- What am I (Why don't we)
X- X (Jonas Brothers)
Y- You belong with me (Taylor Swift)
Z- Zombie (The Cranberries)

Da li znate neku od ovih oesama?
Pišite u komentarima svoje odgovore.

Hvala vam što ste izdvojili svoje vreme da pročitate još jedan post na mom blogu.

Zapratite me na instagramu na timozesve, pišite mi u DM-u ukoliko vam je potreban neki savet ili jednostavno prijatelj koji će vas saslušati i posavetovati.
Takodje mi pišite u komentarima šta biste želeli da vidite na mom blogu!

PS Ne zaboravi da TI MOŽEŠ SVE!

Коментари