NAJBOLJE TURSKE SERIJE - TOP 50

Dobrodošli na blog timozesve!

Za danas sam vam pripremila 50 najboljih turskih serija. Ovo su serije koje sam ja gledala ili započela sa gledanjem i prekinula zbog obaveza, ali svakako želim da ih odgledam do kraja.

Nadam se da ćete u ovoj listi pronaći nešto što niste gledali i što će vam se dopasti.
Moja omiljena serija ikada je Iznajmljena ljubav (Kiralik aşk), a koja je vaša?

Serije sam pisala nasumično, kako mi je koja pala na pamet, a ne po kvalitetu.
Uživajte!

1. Iznajmljena ljubav
2. Beskrajna ljubav
3. Miris jagoda
4. Čekajući sunce
5. Svitac
6. Gumuš
7. Kako vreme prolazi
8. 1001 noć
9. Kad lišće pada
10. Paramparčad
11. Sudar
12. Zabranjeno voće
13. Moja leva strana
14. Mraz
15. Meryem
16. Crna ruža
17. Zvezde su svedoci
18. Sezona višnje
19. Ljubav iz inata
20. Dete
21. Deca sestara
22. Ptica ranoranilica
23. Patrola srednje škole
24. Litar suza
25. Istanbulska necesta
26. Ljubav 101
27. Novi život
28. Pun mesec
29. Njena sudbina
30. Crno-bela ljubav
31. Dnevnik ljubavi
32. Prognani-Sejit i Šura
33. Ljubav u potkrovlju
34. Polje lala
35. Prva ljubav
36. Plač violine
37. Hitna ljubav
38. Zlatareva kći
39. Ponovo zaljubljeni
40. Surovi Istanbul
41. Bahar
42. U plamenu
43. Ariza
44. Bogatstvo
45. Sevdam Alabora
46. Škorpija
47. Ljubavna priča
48. Elif
49. Nasledje jedne dame
50. I u dobrim i u lošim danima

Hvala vam što ste izdvojili svoje vreme da pročitate još jedan post na mom blogu.

Zapratite me na instagramu na timozesve, pišite mi u DM-u ukoliko vam je potreban neki savet ili jednostavno prijatelj koji će vas saslušati i posavetovati.
Takodje mi pišite u komentarima šta biste želeli da vidite na mom blogu!

PS Ne zaboravi da TI MOŽEŠ SVE!

Коментари