ILI ILI (THIS OR THAT)

Dobrodošli na blog timozesve!


Danas ću odgovarati na ili ili pitanja.
Izmedju dva pojma biram šta ja više volim.
Ovo je moje mišljenje, u komentarima pišite kako biste vi odgovorili na ova pitanja.

1. ŠPANSKI ILI ENGLESKI JEZIK
Španski je po meni najlepši jezik na svetu, tako da španski. A i španski znam odmalena, a engleski nekoliko godina.

2. SNEG ILI KIŠA
Sneg. Volim i jedno i drugo, ali malo više volim sneg.

3. FILMOVI ILI SERIJE
Filmovi. Više volim da gledam filmove jer traju kraće, a i mogu kad god poželim da pogledam ponovo, dok je za serije potrebno više vremena.

4. ZIMA ILI LETO
I jedno i drugo, možda malo više volim zimu.. Izmedju proleća i zime biram proleće, ali izmedju leta i zime zimu, leti je prevruće, ali ga volim zbog lepog vremena i mora, a zima je sama po sebi čarobna.


5. INSTAGRAM ILI TIKTOK
Instagram. Tiktok sam imala na kratko ali mi je brzo dosadio, a instagram već dugo koristim.

6. PORODICA ILI PRIJATELJI
Porodica. Jer su uvek uz mene i znam da kada mi je najteže da na njih uvek mogu da računam.

7. LJUBAV ILI NOVAC
Ljubav. Novac dodje i prodje, ali ljubav traje večno, ona nikad ne prestaje.

8. PLES ILI PEVANJE
Pevanje. To su dve moje ljubavi, ali muzika i pevanje je moja prva ljubav, i ne mogu bez toga.

9. STRANA ILI DOMAĆA MUZIKA
Strana.  Do osmog razreda osnovne slušala sam samo domaću muziku, i danas slušam i volim domaći pop i rock, volim i izvornu narodnu muziku, ali posle osmog razreda sam počela da slušam muziku na engleskom i na svim ostalim jezicima.

Volim da istražujem muziku i da pronalazim dobre pesme u svakom jeziku, tako da više slušam stranu muziku, jer ima toliko dobre strane muzike koju tek treba pronaći. A špansku muziku slušam i
odmalena.

10. YOUTUBE ILI INSTAGRAM
Youtube. Više vremena provodim na youtube-u jer ceo dan slušam muziku, a volim i da gledam youtubere. Na instagramu samo udjem da odgovorim na poruke, objavim citat i igru na storiju.


11. PRIVATAN INSTAGRAM PROFIL ILI TIMOZESVE
Timozesve. Više vremena posvećujem tom profilu, na privatan profil ulazim samo zbog poruka i uglavnom je to to.

12. JUSTIN BIEBER ILI SHAWN MENDES
Justin Bieber. On mi je pored Bruna Marsa omiljeni pevač, volim njegovu muziku, volim i Shawn-ove pesme, ali Justinove više.

13. SELENA GOMEZ ILI ARIANA GRANDE
Selena Gomez. Nisam neki fan Ariane Grande, a Selenu baš volim, i njenu muziku i filmove.

14. ONLINE ILI NORMALNA ŠKOLA
I jedna i druga imaju svoje prednosti. Online škola je dobra zbog toga što smo kući i imamo više vremena, a normalna škola zbog društva i možemo da pitamo profesore da nam nešto objasne.

15. OSNOVNA ILI SREDNJA ŠKOLA
Osnovna. Jako volim svoju osnovnu školu i sve uspomene stvorene u tom periodu i rado ih se sećam.

16. BLACKPINK ILI BTS
BTS .Jako ih volim i sve njihove pesme, slušam i Black Pink ali manje. BTS ima prelepe pesme, najbolja kpop grupa po mom mišljenju i mnogo mi je drago zbog njihovog uspeha jer su zaslužili!


17. KIRALIK AŞK ILI KARA SEVDA
Kiralik aşk mi je omiljena serija, gledala sam je 3 puta.

18. STRANI ILI DOMAĆI YOUTUBERI
Srani. Gledam i neke domaće, ali skoro 90% vremena gledam strane youtubere,

19. KOMEDIJE ILI HORORI
Komedije. Ne volim horor filmove i ništa što je jezivo i strašno. U životu sam odgledala samo jedan horor film "Pogrešno skretanje" i jedva sam i njega odgledala.

20. TIMOZESVE BLOG ILI INSTAGRAM
Ne mogu da biram izmedju bloga i instagrama. Blog je još uvek nov, i volim to što mogu da pišem duže tekstove i da kažem sve što mislim o nekoj temi, dok na instagramu volim našu malu zajednicu, dopisivanje sa svima vama, objavljivanje citata i videa, igre na storiju...Tako da ne mogu da izaberem.

Hvala vam što ste izdvojili svoje vreme da pročitate još jedan post na mom blogu.

Zapratite me na instagramu na timozesve, pišite mi u DM-u ukoliko vam je potreban neki savet ili jednostavno prijatelj koji će vas saslušati i posavetovati.
Takodje mi pišite u komentarima šta biste želeli da vidite na mom blogu!

PS Ne zaboravi da TI MOŽEŠ SVE!

Коментари